söndag 23 januari 2011

The creative process/Den kreativa processen

One may wonder why I am not posting anything, well... I am planning/collecting stuff. I have heard that it's called "The Process". There is where I am now - in the process of creating.
Unfortunately my daytime job is taking too much time from the artistic stuff... I guess that's just the way it is. I will publish more. I have tons of ideas. I just need time now...

---

Man kan ju undra varför jag inte publicerar något... Ja, det är liksom så att jag håller på att planera och samla ihop saker. Jag har hört att det kallas "den kreativa processen". Så det är där jag är - mitt i processen.
Tyvärr tar mitt vardagliga arbete lite för mycket tid från det konstnärliga... Men jag antar att det är som det är... Jag kommer att publicera mer. Jag har massvis med idéer. Nu behövs bara tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar