onsdag 12 januari 2011

No time for crafting, but that's about to change.../Ingen tid att pyssla, men det ska vi ändra på....

I have not forgotten you all, I have just not had any time to do craft for awhile. Daytime work, Christmas, two separate colds and a trip abroad has made my crafting time non existent for the last month. I have plenty of ideas for new projects and I am about to start crafting and photographing my new things as soon as possible.


Nej, jag har inte glömt er, jag har bara inte haft tid att pyssla på ett tag. Mitt dagliga arbete, julfirande, två perioder av förkylning samt en resa utomlands har gjort att min pysseltid krympt till ingenting under den senaste månaden. Jag har massor av idéer till nya projekt som jag vill göra och jag ska sätta igång med dem så snart jag kan. Fotografier kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar