söndag 16 januari 2011

Resources

Many people on "Following the Papertrail" have been wondering where I get my supplies. I've upgraded my blog to contain links to my favorite web shops. My local stores (also web shops, if you like) are of course favourized, but sometimes I order from others...
I really do recommend Scrapadabadoo in the US, that even do special orders (if you ask them)! They have the most adorable staff!
Here you go - all my favourite sources for stuff! (Just look for the links to the right!)
How I wished that Sweden had Michael's, that Martha Stewart was a Swedish lady in Gothenburg and that we had Tim Holtz as a local resident in Örebro! I also wish we had the prices, coupons and sales as you lucky, lucky Americans do!

---

Många av mina kompisar på "Following the Papertrail" har undrat var jag får tag i scrapbookingmaterial. Nu har jag uppgraderat min blog så att jag även har med länkar till mina favoriter bland webshopparna. Mina lokala scrabookaffärer går jag i första hand till, men ibland beställer jag även från andra... 
Jag rekommenderar särskilt Scrapbadabadoo i Amerika som t.o.m. specialbeställer om man ber dem! De har den absolut gulligaste personal du kan tänka dig!
Så här är de nu, länkade och klara - alla "mina" affärer! (Länkarna finns i listen till höger!)
Men visst vore min verkliga önskedröm att Panduro var som Michael's, att Martha Stewart var en svensk dam som bodde i Göteborg och att Tim Holtz hade slagit sig ner i Örebro! 
När jag ändå drömmer så önskar jag också att vi hade samma priser, rabattkuponger och utförsäljningar som alla de Amerikanska lyckostarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar